sobota, 19 maja 2012

GOLDI          
Rasa Cavalier king charles spaniel.Urodził się 21.12.2010 roku.Waży 7,8 kg.Mierzy  około 34cm   .Maści rudej.Jest spokojnym pieskiem (w domu na ogródku jest bardzo żywiołowy), inteligentny (wiedzę wchłania bardzo szybko)Wyróżnia się tym, że kocha mnie nieograniczoną miłością.



Moim marzeniem było to by mieć psa,rodzice nie chcieli się zgodzić.Od trzech lat zaczęłam interesować się psami by pokazać że się znam na rasach i ich wymaganiach.Po drugim roku proszenia rodzice się zgodzili.
27.02.2011 roku do naszej rodziny dołączył mój kochany Goldi.Postanowiłam jeździć z moją mamą na wystawy.Goldi już był w Rybniku ,Zabrzu oraz Opolu (Więcej w  zakładce wystawy). Zawsze marzyłam o ćwiczeniu z Goldim dogfrisbee oraz agility (więcej w zakładce sporty). Jest moim pierwszym psem i najwspanialszym,choć nie wiedziałam,że posiadanie psa to tak wielka odpowiedzialność,teraz dzięki Goldiemu się jej uczę.



I dzień w domu

Zdjęcie jak był większy


                    

1 komentarz: