środa, 28 listopada 2012

POSTĘP :)

Dziś powolutku,spokojnie z przerwami uczyłam Goldusia skoku przez obręcz zrobioną przez moje ręce.Ćwiczenie zakończyło się sukcesem :) W ćwiczeniach  zrobiłam się bardziej cierpliwa , jak nam się nie udawało chwilka przerwy,zabawa ale miał radosny pyszczek jak ćwiczył ze mną.Widać,że kocha się uczyć nowych sztuczek oczywiście powolutku,jak już zaczął sapać chwilka przerwy na odpoczynek :)Dziękuję bardzo za poprzednim poście komentarze,przydały się :)Więc malutkimi krokami zwiększamy wspólną więź :) Jestem szczęśliwa,że mam takiego psa a nie innego,nie ze względu,że nam się dziś udało uczyć ale ogólnie jest moim najwspanialszym rudzielcem,którego bardzo kocham :) 
Postaram się na jutro nagrać filmik jak przeskakuje przez ręce :)

10 komentarzy:

  1. To wielkie gratulacje.Małymi kroczkami,ale ze wspaniałym finishem :)
    Czekamy na filmik
    Pozdrawiamy,Asia&Majlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) postaram się go szybko wsadzić,może jeszcze dziś zdążę :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z asiulka bardzo ładnie to ujęła =)
    Trzymamy za was kciuki!

    Pozdrawiamy Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje,gratulację!! czekamy na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asz, mówiłam że się uda ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś :) Nie raz a to wszystko dzięki twojej pomocy i wspieraniu mnie w różnych sytuacjach i chwilach (wiesz co mam na myśli) DZIĘKUJĘ TOBIE ZA TO :):):)

      Usuń
  5. Jak się chce to się potrafi ;3
    Gratulacje! Czekamy na filmik.
    Pozdrawiamy,
    Oliwia&Mundek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od małych sukcesów do większych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam u cb Goldusiu , czyżby pańcia cię przetrenowała ;D hihihi ? Długo sie nie odzywacie ;c

    OdpowiedzUsuń