sobota, 13 lipca 2013

CEL

Witajcie :)
Niestety na obóz agility nie pojechałam,zrezygnowałam parę dni przed.Czasem trzeba dokonać wyboru albo obóz,albo rodzina szczególnie kiedy wydarzył się  wypadek.Oczywiście wybrałam rodzinę,troszkę było mi smutno,że nie jadę,ale za rok na pewno będę brała udział w takim obozie :) Co u nas nowego ?  Spacery,odpoczynek i ćwiczenia :) Czas mija bardzo szybko a ja mam jeszcze tyle planów do zrealizowania :) Najbardziej zależy mi na trzech rzeczach, by wypracować je w Goldusiu :
1.Chodzenie przy nodze w rozpraszających warunkach ( Jest coraz lepiej z każdym dniem )
2. Przychodzenie na zawołanie w rozpraszających warunkach ( Idzie nam gorzej niż chodzenie przy nodze)
3.Skupianie się na mnie w rozpraszających warunkach ( Jesteśmy dopiero na samym początku)

To nasz cel do końca wakacji :)




  Pośliniona wiewiórka :)

 

12 komentarzy:

  1. Szkoda że obóz nie wypalił, ale gdybym była w takiej samej sytuacji, też bym zrezygnowała.
    Rodzina wazniejsza. Zapewne osiągniecie swój cel zaplanowany na wakacje : ))

    Nie wieżę! Jesteś z Rybnika? Na prawdę? Popiszemy na gg? e-mail?
    jakby co to pisz w.pojda8@onet.eu.!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiadomo - rodzina najważniejsza ;)
    Powodzenia za rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzymy powodzenia w realizowaniu waszych planów i trzymamy kciuki,aby wszystko poszło zgodnie z planem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojedziecie pewnie na jeszcze nie jeden obóz ;). Powodzenia w dążeniu do celów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużego powodzenia życzymy ;) szkoda z powodu obozu,ale możecie inaczej urozmaicać te wakacje, a na obóz jak napisała Natalia pojedziecie jeszcze :)

    Czekam na info co do naszego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mail: ewaszreder8@wp.pl

      Trzeba się będzie jeszcze umówić z Czoko i znasz jeszcze kogoś z Śląska z blogowiczów ?
      Pozdrawiam:Ewa,Goldi i Ivo :)

      Usuń
    2. Hem ja jestem ze Śląska ^^

      Usuń
  6. Szkoda że nie pojechałaś na obóz KPP :c No cóż, może jeszcze się spotkamy :D
    Ambitne plany, powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. W przyszłym roku na pewno Wam się uda, apetyty będą jeszcze większe,a co się z tym wiąże - większa frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w treningach! :)

    OdpowiedzUsuń