czwartek, 9 sierpnia 2012

WIELKI DZIEŃ :)

Witajcie :) wróciłam 07.08.12r. pieski mnie przywitały liżąc po całej twarzy :) Po zabawie z nimi zobaczyłam koło noska Ivo kleszcza,był tak mały, że nie dało się go wyciągnąć a miejsce gdzie był utrudniała jeszcze bardziej.Pojechaliśmy  z dwoma pieskami  do weterynarza by je zaszczepić przeciwko wściekliźnie,kupić krople przeciw kleszczą i tabletki odrobaczające, przy okazji kupiliśmy prasowane kości,które gryzą  do teraz :)Weterynarz wyciągnął  kleszcza Ivo.Przyszła paczka z obrożami i smyczami: błękitne dla Ivo i pomarańczowe dla Goldiego :) Kupiłam S bo myślałam,że M to za duże.Okazało się,że Ivo pasuje obroża a Goldiemu minimalnie nie chce się zapiąć i jest za krótka :( szkoda bo jest piękna, no nic Ivo będzie miał dwie obroże a Goldi swoją z cavalierami :)Zdjęcia z obrożami i smyczami  później a teraz...Więc tytuł jest  ,,wielki dzień" jutro jest dla mnie i Goldiego wielki dzień,bo pierwszy raz idziemy na ćwiczenia agility do klubu o nim opiszę później, jak będą mieli gotową stronę i zobaczę jak tam jest :) Nie umiem się doczekać do jutra,Goldi pozna nowe psy,ludzi z którymi będzie się spotykał dwa razy w tygodniu wtorki i piątki o 18:00.Nie mam daleko do miejsca ćwiczeń a brat się zdeklarował, że będzie mnie woził :) fajnie mieć takiego brata :) Zastanawiam się jak Goldi będzie zachowywał się przy innych psach,czy będzie mnie słuchał i będzie na mnie skupiony? czy będzie chciał pokonywać tor ,czy będzie to robił z przyjemnością ?zobaczymy jutro, na pewno będzie dobrze :)




Goldi wskoczył na transporter, potem na kaloryfer i na parapet :)
Zdjęcia trochę nieudane, bo robiłam je przed chwilkom a jest 20:50 i jest ciemno







7 komentarzy:

  1. Cudne obróżki!!Szkoda,że na Goldzika nie pasuje.nie możemy się już doczekać relacji z pierwszego spotkania w klubie itp.Czekamy:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że fajnie jest mieć takiego brata. Zobaczymy jeszcze czy dotrzyma słowa, oby tak. ;)
    Nowy sprzęt wygląda dość przyjemnie. Nie możesz odmienić dla Goldiego na większy? Musiałabyś trochę poczekać na przesyłkę, ale chyba warto.
    Życzę powodzenia przy pierwszych krokach w klubie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę... W moim mieście nie ma klubu agility więc nie możemy się zapisać ;(
    No, fajnie mieć takiego brata... A ciekawe czy dotrzyma słowa ! Nowe obroże są śliczne.. Gdzie je zamawiałaś?
    (odpowiedz na moim blogu: www.mundkowaferajna.blogspot.com)
    Pozdrawiamy - Oliwia&Mundek z Mundkowej Ferajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obroże, za ile je kupiłaś?
    Czekamy na wieści, jak poszedł wam pierwszy trening :)
    A zdjęcia wcale nie są takie złe ;)
    Pozdrawiamy, Agata z cavisiową rodzinką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) już się nie umiem doczekać jeszcze tylko 6 godzin :) więc obroża jedna kosztowała 10,50zł druga tyle samo :) smycz pomarańczowa dłuższa 14,50 a niebieska krótsza 13,50 zł :) Moim zdaniem to nie drogo :) bardzo fajny sklep w którym kupiłam te obroże strona sklepu: www.reddingo.pl

      Usuń
  5. Śliczne obróżki <3
    Co do agility,zazdroszczę Wam klubu , u nas ciężko coś takiego znaleźć ,a jeżeli już to minimum 100 km od nas . Hehe ,mamy nadzieję ,że brat dotrzyma obietnicy ; p
    Pozdrawiam ,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta obróżka błękitna wygląda jakby była biała :) Czekamy na zdjęcia i relację z pobytu w klubie. Zapraszamy do nas( jest kilka nowych notek) :) Pozdrowienia dla Chłopaków!

    OdpowiedzUsuń