piątek, 21 grudnia 2012

URODZINKI :)

Witajcie :) Dziś Golduś ma drugie urodzinki :) Ten czas tak szybko leci,pamiętam jak przyjechał do domu była z niego taka mała ruda kulka.Niestety nie pokaże zdjęć z pierwszych chwil w domu,ponieważ są na laptopie gdzie ładowarka nie działa,muszę kupić nową.
Psa marzyłam mieć długo,tatusia prosiłam o niego dwa lata,w końcu tatuś się zgodził.Pamiętam dokładnie jak rozmowa trwała.Mamusia 27.02.2011r. o godzinie 15.00 zadzwoniła do hodowczyni,że  się zdecydowaliśmy na psa,co dziwne mówiła,że była z mężem w piątek u Pani.Ja z siostrą domyślaliśmy się,że jechali prędzej zobaczyć pieski.Gdy do mnie dotarła wiadomość,że mogę mieć mojego wymarzonego psa (dotarła w aucie,gdy po niego jechaliśmy) nagle zaczął boleć mnie brzuch w głowie obawy,co jeśli sobie nie poradzę ? Gdy ujrzałam Małego szczeniaczka,który biegł w moją i siostry stronę w domu hodowczyni,wiedziałam,że wrócimy z nim do domu.W nocy był grzeczny tylko troszkę piszczał.Pierwsze dni były troszkę dla mnie obawiające.Piesek cały czas sikał w domu,wszędzie chodził,musiałam siedzieć z nim cały czas w pokoju by nie zleciał z schodów.To był ciężki okres szczenięcy.Nie wiedziałam co mnie czeka kupując szczeniaka,czytałam książki ale to nie było to samo.Goldi nauczył mnie cierpliwość i odpowiedzialności.To nie była zabawka,trzeba było ścierać siki, jak piesek się załatwił pozbierać,pilnować go. Jestem wdzięczna Goldusiowi za to,że mnie nauczył wielu nowych rzeczy.Nie żałuję,że go mam :) Nie żałuję każdej chwili jaką z nim spędzam,to jest wspaniały czas,widzę jaka jest między nami silna więź :) Jest dla mnie jak przyjaciel :)Bardzo go kocham i nie wyobrażam sobie jakby to było gdybym go nigdy nie miała.Co bym robiła w wolnym czasie?,kto by mi ogrzewał nóżki nocą?,kto by do mnie się uśmiechał gdy widział smycz lub smakołyki i kliker?,z kim bym ćwiczyła sztuczki?kto by był zawsze przy mnie,kładł się na kolana i zasypiał chrapiąc? Jest moim spełnieniem marzeń :) Moim ukochanym małym rudzielcem.Te dwa lata były najlepszym czasem jaki mogłam i na pewno będę mieć :)
Tak oto Golduś świętował swoje urodzinki zajadając z Ivusiem torcik :)


                                                             Torcik Goldusia

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ! Torcik przepiękny , smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego,wszystkiego najlepszego Goldusiu <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzonka. :)
    Taki psi torcik już widziałam. Wygląda świetnie i na pewno tak też chłopakom smakuje. :)
    Sto lat mały rudzielcu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego Goldi.Na moje oko trocik jest wyśmienity :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnionego najlepszego ! Torcik prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego! I smacznego ^^

    Wesołych Świąt życzą
    Oliwia&Mundek.

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat dla Goldiego! ♥ Super torcik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarcia także dostała taki torcik na swoje urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę spóźnione , ale równie serdeczne życzenia urodzinowe ! 100 lat Goldusiu !

    OdpowiedzUsuń
  11. spóźnione ale szczere 100lat! :)
    no i przy okazji wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. No więc i my życzymy wszystkiego najlepszego i 100 lat =)
    Piękny torcik =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe nic nie szkodzi :) może tata zacznie do mnie też zaglądać ;)
    komentarz podpisany że od was więc nie było problemu ze zrozumieniem :)

    OdpowiedzUsuń