poniedziałek, 14 stycznia 2013

WITAJCIE :)

Witajcie po dłuższej nieobecność.Miałam  pokazać prezenty,które psy dostały na święta.Niestety nie będzie zdjęć,gdyż Ivuś ma wielki talent do niszczenia zabawek i taki właśnie los spotkał nowe prezenty zostały dziurawe.Doszłam do wniosku,że jak zabawki to kongi,piłki tenisowe dla psów i mocne zabawki.Odchodząc od prezentów chciałam przeprosić,za dłuższą nieobecność mam teraz dużo nauki itp. Chciałam powiedzieć,że żyjemy mamy się dobrze :) Golduś jak zawsze zaskakuje mnie swoją inteligencją,osobowością.Bardzo mnie mile zaskoczył w chodzeniu przy nodze,powinnam z nim prędzej to ćwiczyć ale dopiero parę tygodni temu zaczęłam.Ostatnio na spacerze mówiłam noga i ku mojemu zdziwieniu nawet bez smakołyków grzecznie podbiegł i szedł grzecznie przy nodze i to wielki SUKCES :) Co u Ivusia,jest coraz bardziej szalony :) Rośnie bardzo szybko już ma dużo futerka na ogonie,brzuszku i uszach robi się z niego mały mężczyzna :) Śpioch z niego wielki :)
Oto parę zdjęć świeżych piesków :)







 

10 komentarzy:

  1. No to super :) zdjęcia rozwalają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ivo rzeczywiście mężnieje.
    Liczę na to,że posty będą się częściej pojawiały.
    Pozdrawiamy i grtulujemy sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ivuś wygląda jak (prawie) mężczyzna ;) Goldi oczywiście jak zwykle słodki, tylko trochę go mało ^^
    Pozdrowionka dla kudłaczy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie oskie <3...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne mordki =)

    Zapraszam do mnie na konkurs.

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki Ivuś już duży i piękny! :D
    Śliczne spaniele! Gratuluję postępów. U nas z chodzeniem przy nodze jest ciężko, szczególnie w zime... ;c

    Pozdrawiamy, Sandra & Miki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !:D Dla mnie z Chesterem na razie nie osiągalne jest chodzenie przy nodze. ale ciągle ćwiczymy. ;)
    świetne zdjęcia, kochane psiaki <3

    OdpowiedzUsuń