sobota, 23 czerwca 2012

SZARPAK

Witajcie :) Widziałam bardzo fajne szarpaki robione ręcznie,więc postanowiłam zrobić taki sama.Było trudno znaleźć materiał,więc pocięłam nie potrzebny czerwony szalik na 4 części :) Goldi bardzo go polubił :)

                                                             OTO ON
                                                 MÓJ  RUDY PYSZCZUŚ  :)
                       
                                                     GOLDI I SZARPAK
                                                LECE DO CIEBIE SZARPAKU !
                                                         JUŻ CIĘ MAM :)

3 komentarze:

  1. Ale fantastyczny szarpak! Możesz mi podać małą instrukcję, jak zrobiłaś? ;>
    Bo Goldi wygląda na wniebowziętego :D

    PS. Fantastyczny tor agility!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie cały tor jeszcze mam slalom i tunel:) W następnym poście napiszę, ale muszę teraz powiedzieć będę chodziła na zebrania agility z psami w Gotartowicach ale to od przyszłego tygodnia :):) bardzo się cieszę,bo tam będą border collie i owczarki szetlandzkie tu link do zdjęć http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.244170855696924&type=1 zaczynamy prawdziwe ćwiczenie sportu :):) może przyszły rok zawody, pomyśle jeszcze.Jestem bardzo szczęśliwa, że będę coś robić z psem :) zdjęcia po treningach które będą i filmiki będzie oj będzie dużo :) Przechodząc do szarpaku to np. ja nie umiałam znaleźć materiału więc pocięłam na kawałki szalik.Materiału starczyło mi na 3 szarpaki 2 mniejsze i jeden duży.Długość i szerokość szarpaka to według twojego uznania:)Więc kroisz np.szalik na 4 części później robisz z nich supełek,następnie nie wiem czy może robiłaś kiedyś z linek takie ładne ozdoby to tą metodą wkleję link


      http://www.google.pl/imgres?q=jak+zrobi%C4%87+szarpak+dla+psa&hl=pl&client=firefox-a&hs=Shx&sa=X&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1280&bih=597&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=Bx_G1_kzUttrIM:&imgrefurl=http://www.dogomania.pl/forum/threads/125348-R%25C4%2599cznie-robione-zabawki-%29/page13&docid=4MenzwLiTD0I1M&imgurl=http://th.interia.pl/30,bd76099ad4711130/pleccionki.JPG&w=448&h=301&ei=QRPqT6rkKsf_4QSHy50d&zoom=1&iact=hc&vpx=106&vpy=148&dur=481&hovh=184&hovw=274&tx=147&ty=76&sig=108501495420098397593&page=1&tbnh=111&tbnw=165&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:70

      troszkę długi :) i tam jest zademonstrowany sposób :) gdy widzisz,że brakuje tobie powoli materiału to robisz na końcu supełek :) i koniec prostej instrukcji :) jakbyś chciała mogę zrobić filmik demonstrujący budowę szarpaka :) Ja widziałam polarowe szarpaki też ręcznie robione do kupienia, ale po co kupować jeśli można zrobić samemu :) a ta satysfakcja z tego,że to u mojego psa najlepsza zabawka jaką dostał, no może nie lepsza od jego ulubionego pomidorka, którego pogryzł na kawałki :) ale 2 z kolejności najlepszych :)Pozdrawiam Ewa :)

      Usuń
  2. Ja chciałam dla psa też zrobić, ale za dużo wszystkiego potrzebuja, a te mniejsze daje dla królika, chociaż się nie bawi :(

    Na drugim zdjęciu Goldiego, wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń