wtorek, 19 czerwca 2012

WYSTAWA MIĘDZYNARODOWA W KRAKOWIE

17.06.2012r. odbyła się wystawa międzynarodowa w Krakowie, była bardzo duża konkurencja, wszystkie pieski były śliczne.Sędzią była Pani Monika Kuriata-Okarmus u tej sędzi Goldi wygrał 1 miejsce w Zabrzu a w Krakowie zajął :) :) :) 3 miejsce. Jestem taka szczęśliwa, wystawa wspaniała a ile psów widziałam :) nawet takie rasy mało spotykane :) wystawa to fajna okazja by zobaczyć pieski, powiem szczerze, że polubiłam wystawy :) No ale to było troszkę wariactwo jak co tydzień jeździliśmy na inną by zrobić Goldiemu  Młodzieżowego Championa Polski, niestety nie udało się ale to nic, dzięki wystawą Goldi ma reproduktora :) Wystawę w Krakowie wyróżniała jedna rzecz, ile tam jest budek z rzeczami dla psów, był ich wielki sznur który się ciągnął, ciągnął,ciągnął......... Na jeden sklep zwróciłam większą uwagę  były magnesy na lodówkę z rasami, kartka ,, ja tu mieszkam" z rasami psów oraz kubki i  wiele wiele innych ciekawych rzeczy.Nie kupiłam nic dlaczego?... ponieważ  była rasa cavalier king charles spaniel z wszystkimi umaszczeniami oprócz ruby :( Zauważyłam na wystawach, że u cavalierów w młodzieży i nie tylko  jest bardzo mało umaszczenia rudego jest jedna suczka w pośredniej i czasem pojedyncze psy, szkoda bo to moje ulubione umaszczenie :) Zawsze podobały mi się psy  rude z kręconymi uszami :)


 Oto zdjęcia mojego rudaska :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz